Zoeken Annuleer

Van PSZ Micky naar PSZ Eigenwijsjerijk - Buitenrijk

Afgelopen schooljaar heeft PSZ Micky, na 25 jaar,  met pijn in het hart, de deuren moeten sluiten. Voor zo’n kleine organisatie als de Micky, die werkt met vrijwilligers met een kleine onkostenvergoeding,  was het niet meer te doen om aan alle nieuwe eisen te voldoen.

Eigenwijsjerijk heeft de uitdaging opgepakt en in februari  2022 hebben zij een nevenvestiging, genaamd  Buitenrijk,  geopend in school Kotten. We zijn er heel blij mee. Aanmelden voor Eigenwijsjerijk kan door gewoon even binnen te lopen op maandagochtend of woensdagochtend.

Of even bellen met Eigenwijsjerijk via het schoolnummer 0543-563532 op maandagochtend of woensdagochtend of het nummer van Eigenwijsjerijk in Winterswijk 0543-538024 (hele week). Via email kan ook: info@eigenwijsjerijk.nl

Voor de inhoudelijke informatie zien https://eigenwijsjerijk.nl/

Na ruim een half jaar kunnen we zeggen dat de samenwerking van school Kotten met Eigenwijsjerijk goed is en het is fijn om al dat kleine grut weer in school te zien ronddartelen. Hieronder een paar sfeerfoto's van Buitenrijk.